22 Temmuz 2016 Cuma

Xamarin platformuna giriş

Merhaba arkadaşlar.
Öğrenme amaçlı girdiğim xamarin konusu benim için bir hayli zorlu oldu.Genel olarak doğru kodu bulmakta zorlandım.(Yeni birşeyler öğreneceklere İngilizce kesinlikle şart!!)

Sonrasında XamarinTR yi keşfettim.Yiğit hocam sağolsun çok güzel içeriklerle konuları anlatmış.
Şu anda hafif hafif uygulama geliştirmeye başladım diyebilirim.(hobi amaçlı)

Genel örnekler,proje veya soru vs gibi durumlar için xamarintr'yi öneririm.

Benim bu kategoriyi eklememin sebebi ise daha önceki konularda olduğu gibi kod örnekleri paylaşmak.Deneyip çalıştırdığım kodları bu kategori altında paylaşacağım.Proje nasıl oluşturulur nasıl export edilir gibi konuların halledildiğini varsayarak paylaşımlarda bulunacağım.

Kodlar şu an için Xamarin.Forms Portable  proje türü için çalışan kodlar olacaktır.

Zaten yazmayı beceremiyorum da umarım anlatabilmişimdir.

Herkese bol kodlu günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder