6 Kasım 2018 Salı

Javascript Cache sorunu yapılan değişiklikleri görememe

Asp.net ile web geliştirmesi yaparken Webform tarafında nadiren sıkıntısını yaşıyordum chrome cache'in çünkü javascript kodları pek güncellemiyordum hatta yazmıyordum bile denebilir.Ancak MVC ile birlikte Angular kullanmaya başladığımda sürekli js dosyası güncelleniyor ve çalışmayan yerlerde aklıma ilk takılan cache temizlenmedi ondan mı çalışmıyor ? du.
Chrome da ufak bi araştırma yaparak çözümü buldum ve buraya bırakıyorum.
Chrome da proje test ederken cache sorunu için DEV TOOLS açıp NETWORK tabından Disable Cache dediğimizde her işlemde sıfırdan data yüklüyor böylece saatlerce sorun üzerinde çalışıp aslında en başta çözmüşüm cache yüzündenmiş sorununu ortadan kaldırıyoruz.

not !!! Bu özelliğin çalışması için DEV TOOLS'un açık olması gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder